God morgon onsdag..! Jag sov så skönt inat...

God morgon onsdag..! Jag sov så skönt inatt, somnade rätt tidigt, för jag minns att jag störde mig på mitt mobil larm som började kl 21.30 jag hade planerat att se premiären av Hannah Hellqvists serie Jakten På Lycka. Men icke! Idag är det som sagt onsdag, har ingenting alls inplanerat förutom att jag ska jobba och lägga in räkningar.. Någon som vill byta? =P har även börjat tänka på helgen och vad som kan tänkas hända.. utgång kanske? På lördagskvällen ska jag iallafall se P3 guld galan, käka B&J och ansiktsmask. Sounds Nice right? Bejb ska hänga i ölsjön med kidsen, tok kul för dem, trist för mig..! Tvätttid på söndag, jag behöver köpa nya jympaskor för mina läcker in.. =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback