Ny "kontors hörna"

Nu sitter jag här i nya kontorshörnan som vi plockade med oss hem från ikea. Bordsskivan kostade egentligen typ 249:- tror jag, men B kom på den geniala ideén att vi skulle spana in rea hörnan innan vi plockade på den gigantiska skivan på vår vagn, sagt och gjort, där hittade han en likadan skiva för bara 99:- Yes! Kom även hem med pennburkar och två kontorsstolar. Summa summarum under tusenlappen. Helt okej för en helt ny kontorshörna.



Sen inskaffade vi även tapeter från Rusta. Nu äre home makeover på G. Får se när vi kastar upp tapeterna, men jag har iallafall tagit ner gardinerna som dolt väggen sen den dagen jag flyttade in... =P



Usch, det ser så tråkigt ut nu med väggen och dörren passar inte alls in där. Vilket snille har styrt denna planlösning egetligen? Två dörrar in till sovrummet fine. Men jag menar, Nej!



såhär såg det ut när jag flyttat in precis... ^^ Memories!

Kommentarer
Postat av: Mats

vuxenstatus med "kontorshörna" hehe

2011-01-30 @ 17:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback