Snyggast i stan!

Hittade denna bild när jag gick igenom mitt 8G´s minneskort. Har fört in precis allt från min "gamla" mobil till datorn. Och ja, vilka minnen! Har filmer från när Keisha försöker sjunga "We wish you a merry X-mas" filmer från sommaren nere i parken, filmer från Åsa & Robs fest ute i Sättraby. You name it. Jag har precis allt! (Nästan) Men jävligt mycket iallafall..

Finns inte så mycket mer att säga om denna bild. Vi är riktigt snygga. Och hon är min bästa vän! ♥




28 maj 2010
22:22:24



Kommentarer
Postat av: Mia

Finaste!! <3

Postat av: Lynn

:(

2011-01-07 @ 12:14:52
URL: http://thestrange.blogg.se/
Postat av: Patricia

Men darling då! <3 snygga som få.. Men du är finare! Ringde dig för ett tag sen men kom till t 2 svar..? Whatcha doin? Puss!

2011-01-07 @ 15:46:03
URL: http://smokingcankill.blogg.se/
Postat av: Lynn

Men vafan då! Hahaha! Skulle ju inte vara en sur gubbe ju! Damn you, iphone!



:) <---Så skulle det se ut! :P

2011-01-09 @ 13:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback