2011-07-21

Torsdag idag då. Jag vaknade lika tidigt som alla andra dagar denna vecka, och var alldeles klarvaken! Underbart! Har hunnit diska och plocka lite, ätit frukost och somnat om på soffan en sväng. =P Men nu är jag uppe igen och redo för dagens äventyr. Ska möta upp Bästaste grannen och hennes kids för en sväng på byn, sen hem till dem och styra lite fix till kommande event. ^^ Jag vill ju inte vara den som avslöjar för mycket, så ni får istället klicka er in på hennes blogg och läsa! :D Vet inte riktigt vad mer dagen bjuder på, skulle behöva storhandla! Både kyl och frys är ganska tomma... Inte okej! Men, får se om det blir av idag eller imorgon, jag är inte så jätte sugen att gå in på ICA här i Rimbo och storhandla, känns som om det blir dyrare då? Fast egentligen, räknar man soppa pengar och tid så blir det väl egentligen plus minus noll? Eller? Känns som om det är dyrare på ICA Rimbo iaf!

Blaaa, blaaa blaaa! Nu ska jag brygga mig lite kaffe och hoppa in i en dusch!

Ha en toppen dag alla! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback