Åter igen sänker sig lugnet över Landstorm...

mms_img-53745508 (MMS)

Åter igen sänker sig lugnet över Landstormsvägen. Inatt vaknade jag och fick se Ceasar ligga och ta upp mer än halva sängen, mysigt! Det har varit en dag med jätte mycket bilkörning. Från Rimbo till Thuns via Edsbro, mitt lokalsinne = noll. Efter Thuns skulle vi till Norrtälje för lite ärenden och tyckte att vi inte var vidare sugna på att åka tillbaka till Rimbo utan istället tog vi höger i korsningen.. Det vi inte då visste var att vi fick köra hela vägen till Hallstavik för att sen komma till Norrtälje, kan ju meddela att det tog sin lilla tid det oxå.. =P men, alla nöjda och glada, kids med nya skor och jag med en trunk/bag modell större. =) Aj lajk! Har varit på jakt ett tag nu men det har bara funnits dyra väskor, fyndade denna för ca 150 kr =D I Norrtälje fyndade jag en grill med 50% på, ett visningsexemplar förvisso, så jag var tvungen att skruva ihop den delvis för att få in den i bilen, men helt klart värt det! En sväng förbi sveagatan blev det oxå, plockade upp en stor låda lego som jag och mina bröder hade när vi var små, hej och puss på föräldrarna och så full fart hem till Rimbo igen. =) kvällen har varit super lugn, laddade hem att demo spel, saw.. Läskigt, svårt och riktigt spännande, typ precis som i filmen, ska nog blinka med B och köpa fulla versionen.. ;) kvällscigg nu sen tack och god natt, imorgon är en ny dag och jag planerar att åka tillbaka till Sveagatan och plocka hem lite utemöbler =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback