Måndag! Vilken underbart bra och rolig hel...

mms_img116915862 (MMS)

Måndag! Vilken underbart bra och rolig helg jag har haft! Bästa på länge. Det började på fredagen med att jag och Nadine gick ut och käkade middag på Dg's, jag tog en plankstek och hon en sailor toast, satt där ett par timmar, drack spaten och snackade skit, hoppade in i en taxi och åkte till Lommarvägen, förbi Lynn, lämnade en påse öl och busade med Travis. Drog upp och planterade våra rumpor på Charlies balkong, drack shots, kedjerökte och tävlade i att kunna "ploppa" kapsyler, jag anser att jag vann för j*vlar vad det smällde till ett par gånger. =) efter en redig förkörare styrde vi kosan ner till Dg's igen för lite kareoke, egentligen skulle jag ju skråla loss med Charlie men han bangade så istället grabbare jag tag i Stambert och vi sjöng nog hellre än bra.. =P om jag ska vara ärlig så minns jag inte vilken låt vi sjöng.. =S Hur som haver, vi dansade loss på teatern och jag blev övergiven av mitt crew, ringde Lynn eftersom sista bussen hem gått, knallar dit och somnade som en stock... =D åkte hem på lördagen, svidade om och kallade ned till bästa grannen för födelsedags middag, sommardrinkar och sällskaps spel. Bästis fyllde 25 barr och det var en toppen kväll, vi fnittrade ikapp på balkongen och diggade grannens egentligen ganska kassa musik som de spelade..! =P Söndagen var ordentligt chill, fortsatt födelsedagsfika, kladdkaka, jordgubbar, kaffe och glass, massvis med ungar, gos, lek och bus. <3 En toppen helg helt enkelt... Nu börjar jag få lite kramp i fingrar och händer, sitter och kör två/tre fingres valsen på mobilen, note to self, långa blogginlägg görs här efter från en dator, korta från mobilen.. Alla med på det? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback