Onsdag.

Snart semester! Its fakking awesome! Sitter hemma just nu och bråkar med min iBook. Den vill inte riktigt sammarbeta och nu när jag är inne här på bloggen så kommer jag inte åt några verktyg att ändra texten med, bildpublicering eller någonting. SURT! Tror att det beror på att jag har en "gammal" webbläsare, men jag är inte helt säker, ska höra mig för och se om det går att lösa. Hur som haver, jag har som sagt semester snart, och har planerat tillsammans med lite annat folk om vad som hända ska. =) I veckan som kommer ska jag tokhänga med både Patricia och Felicia och deras knoddisar. <3 Välbehövda heldagar att se fram emot med andra ord, sen så har jag pratat med Benny och Nadine om att eventuellt åka ner till Arboga (Av alla ställen =P) och hälsa på Herr Smedberg över en helg. Förhoppningsvis blir det av, för det skulle hur som haver vara fasligt roligt om vi kommer ner. Antingen så kör vi själva eller så åker vi kommunalt. Det finns fördelar och nackdelar med det mesta. Så som vi alla vet.. Annars så har jag inte så där supermycket att skriva av mig om. Känner mig rätt tom på energi just nu, hinkar vatten och känner mig törstig om vart annat. Tabletterna gör ju verkligen sitt, som jag skrev imorse, arbetsbyxorna sitter lite lösare än vanligt, jag är imponerad. ^^ Dock dricker jag ju fasligt mycket vatten på jobbet så jag pinkar ju så det slår härliga till, säkert flera minuter åt gången. Gärna en gång i timmen eller nått. =P Så någon rensning av systemet lär det ju vara iallafall... Damsemifinal på fyran. Sverige - Japan... Jobba, Jobba, Joooooobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback