God Morgon!

Jag klev upp strax efter B imorse och drack morgonkaffe med honom. Tyckte att det var en bra ide, nu sitter jag här och är pigg alldeles ensam. Mindre bra ide. Men jag funderar på att lägga mig i soffan och vila. Glo på en film och bara chilla. Ska åka in till Norrtälje vid kvart över elva. Woho! Kryssning! Som jag längtat! Hur som haver. Igår premiärtvättade jag här hemma. Fick maskinen installerad under dagen och jag kan gott påstå att det gick hur bra som helst. Tills det att jag skulle stänga av maskinen. Inte fan finns det någon on/off knapp. Nä. För att få ström i maskinen så är det ett vrede man vrider på till önskat tvättprogram, sen är det lite knappar att trycka på för att ställa in diverse grader och sentrifugtjafs. Sen finns det en start knapp. som ser precis ut som en on/off knapp. Så igår gick tvättmaskinen en gång extra, alldeles jätte tom. Meeen, nu har jag iallafall lärt mig och det kommer nog bli bra tillslut! :D

Jaha. Har tryckt över massvis med musik på ett usbminne oxå som jag ska plocka med mig hem till Nadine. Koppla in i hennes tv och ha lite nice musik att lyssna på medans vi förar och drar en pizza. =)

Lär ju blogga under kryssen oxå. Förvänta er massvis med egopics, fyllepics och neonljus! ♥

Jag saknar dig redan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback