Mjääs.

Tiden går fort när man har roligt, det är redan onsdag. Galet! Sitter hemma och dricker lite vin här i soffan. Mysfaktor på hög nivå.. ;) Är liite sugen på att korka upp en flaska rött, frågan är ju bara ifall man kommer dricka upp heeela flaskan (inte själv då alltså) eller om man kan "kontrollera sig" fick jätte stora fina vinglas av Bästa Grannen i födelsedagspresent, och de rymmer fasligt mycket. ;)

Annars då, tiden rinner iväg rätt snabbt, det är ca fem veckor kvar till min semester och jag längtar ihjäl mig, har inga direkta storslagna planer om vad som ska göras på semestern, jag är ordenligt sugen på Nature One dock. Får la se hur det blir med den saken?!

Känner att jag bara ordbajsar. Såååå... Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback