Testkör lite granna...

B´s brorsa har ju meckat lite med min iBook och jag har lovat att jag ska testköra den lite. Han har tydligen bytt hårddisk! Tack Peter! Än så länge fungerar det fint men man vet ju aldrig, är van vid att den kraschar, så vid första stund när den hänger sig lite, och typ tänker eller laddar, ja då tror jag att den har gett upp.. =/ Vadå nervig, vem jag. Inte då? =P Funderar på att klicka igång en film och lägga mig i ett bad. B sitter och pluggar ventilationsinstallering eller vad det nu är och jag känner mig bara ivägen. Utanför står regnet som spön i backen så ja, det "enda" som finns att göra för mig är att bada och kika på film. Inte mig emot! =D Nått som dock stör mig är den här webbläsaren, Safari! *kräks lite i munnen* Är inte alls van längre, varken med webbläsaren eller med iBooken rent generellt... Men skam den som ger sig, jag kommer snart komma in i gamla banor igen och det kommer flyta på alldeles smärtfritt! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback