2011-03-06

Herr Förkylning börjar som smått släppa taget om mig. Men det går inte vidare fort. Men det går. Huvudsaken är det. Idag är en riktig slappdag. Har glott på How I Met Your Mother halva förmiddagen och lallat runt i pyjamas. Myys! Men nu vankas det snart middag. Någon form av hamburgare och pommes. Och garanterat mer HIMYM... ;) Igår svängde morsan och farsan förbi mig, plockade upp mig och vi åkte och kramades med morfar, han har fått det superfint i sitt rum på Birgitta Gården. Och verkade trivas? Efter det besöket åkte vi tillbaka till Landstormsvägen och jag bjöd dem på middag. Och eftersom jag är förkyld så kunde jag inte riktigt avgöra hur stark min kyckling gryta egentligen blev, morsan såg ut att svettas lite, men jag tror att de var ärliga när de sa att det var gott. =P Hur som haver.. Satte oss och kikade lite på film och farsan imponerades över B´s medialösning (Kallas det så? Ljud och bild och allt annat som påverkar TV:tittandet) hur som helst, han var iallafall bestämt avis. =P Vi avslutade med ett parti Yatzy, jag ägde! *LoL*

Är hemma hela nästa vecka oxå. Vet inte riktigt vad jag ska göra om dagarna, men har fått B att lova att han ska hjälpa mig att nöta in teorin ordentligt, måste sitta med de där online proven nu och pressa. För det finns inte en chans i helvetet att jag kommer låta mig själv kugga. Fan vad jag kommer skämmas om jag kuggar! Huuua!!!

Förhoppningsvis kommer min panduro beställning på tisdag... ^^ Hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback