2011-03-08

Tisdag. Idag ska jag plugga teori så det slår härliga till... Ska klicka hem lite Chick-flick filmer som någon slags belöning? Känner att jag både behöver hjälp med att skratta och gråta just nu. Får lite av en apatisk känsla av att gå hemma hela dagarna. =/

Igår var det mys, John, Mimmi och Ebba kom förbi på spontanbesök, fikade och Ebba gick loss på mina afrikanska trummor. The girl got beat! =) Filmade hennes framfart i min hall, hur söt är hon inte då, ska höra med Mimmi om det är okej att jag lägger upp filmen här i bloggen, annars så får jag visa er på annat sätt. ;)

Spenderade gårdagskvällen med att pärla loss. Tillockmed B pärlade. Det var kul. Jag trodde inte att han skulle finna något intresse av det, men gav sig i akt med att försöka göra en Playstation logga. ^^ Sötnos!

Har precis haft spontanbesök av Katrin och Bella oxå, kaffe och cigg och bye bye. Kort men intensivt.

Nä, om jag ska försöka mig på lite teori då kanske?


Kommentarer
Postat av: Kat

Kort men intensivt ja, haha, får ju inte bli förmycket av det goda liksom ;) (kan ju säga att det va så iaf) ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback