2011-03-12

Jag är redo för barnkalas. Har druckit mitt morgonkaffe, ska ta min medicin, har sminkat mig och klätt mig i skjorta dagen till ära. =) Grabbarna sitter och pärlar för fullt och jag har gjort en liten surprice till födelsedagsbarnet. Nog för att hon fick min present redan igår, kunde inte hålla mig, men jag vill ju inte komma tomhänt. Får se om hon gillar den. ^^

Annars är det en toppen lördag, ska efter barnkalaset fortsätta in till Norrtälje för "vuxen kalas" min bror och svägerska har slagit ihop sina födelsedagsfikor och idag är det dags. Nu kanske det låter som om hela min dag kommer gå åt till kalasande, men så är inte riktigt fallet. Barnkalaset klockan tolv och runt halv två rullas det in till Norrtälje och brorsan. Ska krama lite extra på min brorsdotter oxå. Bara för att hon är finast i världen!

Får se vad eftermiddagen och kvällen bjuder på. Det är ju trots allt lördag och strålande solsken. Me so happy!

LÖV!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback