2011-03-07

Måndag. Det snöar ute. Kul...! Jag har suttit uppe och donat med lite allt möjligt nu sen ett par timmar tillbaka, varför är det så svårt att sova ut för? Min plan är att slöspana på Sjunde Himlen om ca 30. Bara för att det är lite av en "tradition" när man är hemma på vardagarna. När jag bodde på Sveagatan så var det vad man gjorde när man låg hemma och var sjuk. Pressade vardagens tv tablå och blev ordentligt insatt i alla intriger som rörde till det i både Sjunde Himlen och en hel del andra serier som jag ser att de slutat sända nu. Vad fan hette den där serien som gick på trean jämnt förrut? Fan jag minns inte alls!

Sen; en promenad. Om det slutar snöa och om solen kikar fram. Annars strejkar jag! Bastu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback