2011-03-10

Nu har jag precis vinkat av Jonna som kom och fikade med mig, jag har pressat en lunchlåda och tänkte ta ett kragtag och plugga lite teori. Större delen av min vänskapskrets åker idag iväg på kryssning och jag är bara lite avis! Jag vill oxå åka, men känner att jag endå måste lägga focus på mitt körkort nu när det är så kort tid kvar. Får spara mig till Summer Cruisen istället. Det är inte heller fy skam. Förhoppningsvis har solen tagit ett kragtag oxå och strålar med sin närvaro då. =)

Annars, Torsdag idag, Sötaste Vilda-Bus fyller två år !! Och jag hoppas att hon får en toppendag! =)

Mja... Har inte så mycket mer att säga just nu, tror jag har en torka eller nått. Inte okej. Nä, teori var det ja, först en cigg sen så...!

Wish me luck. Again!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback