2011-03-11

Fredag!

Jag hade körlektion i morse, dock var jag lite ringrostig, men utöver det så gick det tydligen jätte bra, min handledare anser att jag kommer klara uppkörningen galant! Vi pratade lite olika teoretiska frågor och allmänt om teori i största allmänhet, han berättade att även dem brukar sitta och plugga pärmar när det inte finns så mycket att göra på skolan, och han håller med om att det är lite konstiga formuleringar ibland. =P Hur som haver, det känns iallafall oerhört jävla bra och jag tror att jag kommer klara uppskrivningen oxå om jag ska vara helt ärlig, jag måste bara låta mig själv läsa frågorna ordentligt och ge mig tid att läsa igenom svarsalternativen ordentligt oxå. Så är saken garanterat biff.. Håll tummar och tår för att jag har körkort på Tisdag!!! =D

sitter nu hemma hos Trissan och ska titta på alternativt hjälpa henne baka. Vilda bus fyllde två år igår, och imorgon är det kalas här hemma. Myyys!

Hoppas alla mina läsare har en toppendag, solsken och isvindar till trots!

LOVE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback