2011-03-13

God Morgon.

Jag har varit uppe sen klockan åtta typ, vaknade och kunde inte alls somna om, försökte ligga och dra mig lite men det var rätt värdo oxå. Funderar på att dra fram snabeldraken. Kid 1 spelar tvspel och Kid 2 gör läxor.. Kommer jag störa då tror ni? Jag tror jag avvaktar tills efter läxandet är klart. Så jag inte stör allt för mycket. Får istället roa mig med att kasta upp ett innehållslöst inlägg och informera att jag ska gå och hänga upp massa av mina kläder som ligger slängda i ett hörn av sovrummet... =P

Annars händer det nog inte så mycket idag, ska göra ett sista kragtag med teorin, ringa min chef och se hur morgondagen ser ut sen så ska jag ladda inför provet. Den som vill får gärna skicka lite olika teorifrågor till mig som jag kan försöka svara på... Eller nått. Och om ni inte har mitt nummer, tuff skit... =P Google it! ;)

ÅÅååh, cp-ryck 30000000000000!


Bajs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback