Duktiga klubben!

Jag har precis sanerat heela badrummet, från golv till tak, från vrå till vrå, under badkaret, i golvbrunnen... You name it, I did it all! Känner mig oerhört duktig och en vitlöksdoft (??!) sprider sig i lägenheten, kanske beror på att klorin och nått annat badrums-rengörings-grejs jag använder kanske inte riktigt klickar med varandra, de luktar godis var för sig, men tillsammans, vitlök. Dock tycker jag om vitlök, så ingen skada skedd? =P Jag är nu oerhört sällskapssjuk istället, har varit uppe sen klockan kuckeliiiikuu och besiktat bil. Dvs en sväng till Norrtälje och tillbaka. Allt innan klockan 10 i morse. Trodde att jag skulle få frukostsällskap sen men tji fick jag... =P

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, skulle vilja dammsuga, men det känns lite taskigt, får vänta en stund helt enkelt... Kaffe och cigg i solen på framsidan kanske? Yes! Det är min plan!

På återseende!

LÖV!


 

 



Kommentarer
Postat av: Mymortloan

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback