Fredagsmys.

Hemkommen efter en heldag hemma hos bästa grannen. Medan hon bakade och donade så drack jag kaffe, styrde lite över spotify samt dansade med den nyss fyllda två åringen. Vi körde tango så det stod härliga till. ^^ Me happy. Känner att jag fick en riktig glädje kick och positiva energi nivån i kroppen höjdes till taket! Nu sitter jag hemma hos mig och har tagit mig en kopp kaffe. Solen strålar fortfarande in genom mina fönster här i vardagsrummet och jag skäms lite för hur skitiga de är... Eller nja, ena fönstret iallafall eftersom Ceasar ääälskar att sitta och trycka trynet mot rutan och spana på grannkatterna. Så det är både tass-avtryck och nosavtryck på den rutan. Spelar ingen som helst roll om jag tar bort det nu, för nog fan kommer det vara tillbaka snart... =P I ♥ Ceasar.

Annars då, om en stund kommer det hem 3 Herrar hit till Landstormsvägen, jag hoppas att de är sugna på att pärla, för det är jag. har slängt ihop en smet till ugnspannkaka och ska väl så småningom slänga in en plåt i ugnen så det är klart när de trillar in.

Har med andra ord haft en toppen fredag och misstänker starkt att helgen kommer fortsätta i samma anda. Imorgon vankas det tvåårs kalas samt kalas för min bror + svägerska som ska ha familjefika i Norrtälje, tänk om jag hade haft min uppkörning idag istället för på Tisdag, då hade jag kunnat ta vrålåket in till Norrtälje imorgon. Shit vad jag längtar och nojar och oroas och glädjs i förväg...! LOL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback