Göra om och göra rätt.

Jag hade tydligen fyllt i fel postnummer på min pandurobeställning. Därför skickades mitt paket till Norrtälje och inte till Rimbo. Men nu är det ordnat, ny beställning är lagd, jag måste skicka tillbaka min första beställning och själv betala frakten eftersom det är jag som beställt fel.. Sjysst kundpolicy... De kan inte bjuda på en fraktsedel lixom? Dock kommer jag inte skicka tillbaka ett lika stort paket som de skickade till mig, utan jag ska försöka göra det så mini mini som möjligt... Har inte lust att betala massa mycket bara för att jag beställt fel lixom... =/ Hur som haver, klickade i snabbleverans på nya beställningen, så den borde trilla in typ Tisdag eller Onsdag.. Sååå, de e la bara att vänta och se. Ska ut och ta en cigg på framsidan nu. I sooolen. Myys! Får se vad dagen bjuder på, körkortsteori ska jag plugga iallafall. Och sen kommer B hem och då vet jag inte vad som kan tänkas hittas på...

Fiiin Fredag!

LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback