Host harkel.


Har under fredagen myst runt hemma hos bästa grannen ett par minuter bort, dansat till Eminem, byggt pärlplattor, sorterat pärlor, lyssnat på musik och bara varit. I Love You! ♥

Samtidigt fick jag en käftsmäll i magen av Herr Förkylning. Hej Hej på dig lixom! Blev galet täppt i näsan, hostig och nysig. Nös nått så in i norden hemma hos grannen. Nu, på hemma plan, har inte nyst en enda gång. Varför ska det vara så för? Ska hur som haver åka in en sväng till Norrtälje, svänga förbi Katrin som fyller 25 och sen eventuellt lalla ner på byn och lyssna på en Finsk Dj som tydligen ska vara väldigt bra och som jag bara inte kaaaan miiiissa enligt säker källa. Sagt och gjort, jag trotsar Herr Förkylning ytterligare och packar mig in. Det får bära eller brista, hemma i min ensamhet kan jag iallafall inte sitta. Mr B åkte lite halvspontant iväg för att styra iordning sin bil som är bråkig, och jag som är så in i norden sällskapssjuk iochmed min sjukskrivning. Nej Nej. Inget nötande på min soffa alldeles ensam...!

Önskar er alla en toppen fredag!

LÖV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback