Jag vann!

Datorn var som sagt lite kinkig och fick som straff stå avstängt i kanske en eller två timmar, minns inte riktigt, och nu går den minsann som en nysmord cykelkedja. ^^ Det lönar sig att lyda ibland right? Hur som haver, jag försökte mig på att pärla en toa skylt, det gick åt skogen, sen så påminde B mig om att jag ska plugga teori, så har sitter jag nu, ska bara kasta upp ett blogginlägg. =P Och ta en cigg först, samtidigt dra på en kanna kaffe. Sen, teori, tro nu inte att jag försöker smita, för det försöker jag verkligen inte göra, det är bara det att jag blev fasligt sugen på kaffe...! Har dragit ned på den "drogen" ordentligt nu under min sjukskrivning, vilket jag personligen tycker är toppen. Får la se hur jag klarar mornarna nu i fortsättningen utan termosen som värmande sällskap på bussen. Jag måste skärpa mig!

Återkommer! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback