Kväll.

Jag fick en enorm craving efter ostbågar. Som har legat ett par dagar i en skål så de är så där mjuka ni vet. Nomn nom...! Sen är jag även sugen på gelehallon...! Det vore fördjävla gott det alltså! *flin*

Sitter och surfar runt lite efter att ha spenderat kvällen med att pärla. Jag fick ett ryck tidigare i eftermiddag och började sortera ur alla vita och alla röda ur min 10.000st burk med blandade pärlor. Det tog ju ett par timmar, på slutet kroknade jag och B fick ta över. Jag övergick istället till att pärla lite svampar samt försöka mig på en drake. Draken blev inte gjord för det var ordentligt svårt. Egentligen skulle jag behöva en gigantisk rund pärlplatta... Antar jag. =P

Hur som haver? Mina läsare, 25+ är ni dagligen, hur spenderar ni er Fredagskväll?


LÖV!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback