Madda Fakka!

Såååååååååååååååå jääääääääääääääääääävla tyyyyyyyyyyyyyyyyyypsikt!!!!

När jag kom hem efter en mys-stund hos bästaste grannen så möttes jag av två kuvert från Transportstyrelsen. Det ena kuvertet innehöll en tråkig räkning =P och det andra kuvertet innehöll en avi så jag kunde hämta ut mitt KÖRKORT! Galet glad som jag blev kastade jag mig in i Mazdan (Som jag förövrigt kommer oerhört bra överrens med, kallar den för min Ferrari. *hehe) och körde iväg till det utlämningsställe som stod på avin. Dock hittade jag inte riktigt i Rimbos industriområde, så jag stannade vid friskis & svettis och frågade två nytränade hurtbullar och fick veta att det var byggnaden bakom friskis byggnaden... Great tänkte jag, imponerade på hurtbullarna med mina backnings-skills och rullade ned för den lilla, lilla backen ner till postkontoret... Som hade STÄNGT!!!! Mutter, morr, spott och fräs...

Det första jag gör imorgon efter jobbet, är att bränna dit och hämta mitt körkort. För öppettider se hemsidan, jag hittade ingen som helst information om öppettider på postens hemsida. Är jag fullständigt pantat eller bara tappat i golvet vid födseln?

Puss!


Kommentarer
Postat av: Gert

Defenitivt inte tappad i golvet, för det vet jag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback