Panduro.

För en vecka sen fick jag ett ryck och beställde hem massa saker från panduro. Pysselsaker. Mest pärlor dock. Och en ihop-bygg-bar pärlplatta. (set på fyra st) ifall man ska pärla någonting stort! =) Hur som haver så borde det paketet trilla in idag tycker jag! Har spanat på postens hemsida och spårat mitt paket. imorse kl 04:48så står det Stockholm sorterat. Betyder det då att det kommer till eftermiddagsposten? *happy* Och vikten på paketet; drygt två kilo. What The Fuck?! Mycket embalage antar jag, eller så jag har beställt helt fel grejor. Lite nojig är jag. Mini pärlor... Undrar om det är rätt. Har velat trilla ner till brevlådan hela morgonen, men är liite osäker på när brevbäraren behagar komma förbi här, nog för att jag fyllt i att jag vill ha sms avisering, men ibland så brukar jag få mina paket i lådan, eftersom jag har en rätt stor låda och inget sånt där litet fack i dörren... =P

Annars då, rätt stabilt. Har tagit min andra tablett på kuren, svidningarna (?) bränningarna (?) är fortfarande kvar. På precis samma sätt som innan, men det kanske tar en stund innan det kickar igång ordentligt. Har ju ett par tabletter på mig att läka om man säger så.

Nu, lunch. Vad vet jag inte riktigt, ska spana in i skåpen och se vad som finns.

På återseende!




(Idag saknar jag dig lite extra mycket, fast att jag vet att du kommer hem om bara några timmar..:!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback