... så där ja..! Nu har jag körkort oxå..! =D

Mjääs. Fick premiärköra B´s volvo in till Norrtälje, handla käk och så tillbaka till Rimbo igen. Sen fick jag inte vara hemma utan B tyckte att jag skulle dra en repa ensam, sagt och gjort, jag åkte hem till Jonna på Idrottsvägen, tog en cigg, kidnappade henne, åkte till Hagens köpte fanta =P släpte av Jonna hemma hos henne och sen så drog jag en extra repa i Rimbo och så hem. Parkerade fint framför B´s "gamla" mazda. Imorgon är det jag som tar en bil till jobbet. ^^ Dock vet jag inte vilken än, jag får tyligen välja. =)

Hur som haver så gick det kalasbra att köra, lite små svårt men jag antar att det är pga att det är en ny bil?

Uppkörningen gick oxå bra egentligen nu när jag tänker efter, det var galet nervöst och jag var helt nollställd när han bad mig göra en sökerhetskontroll av bromsarna... =/ Meeen, jag fixat... *fliin*

Nu ska jag lalla vidare i min lilla lyckobubbla, dricka fanta och bara vara. Sovmorgon imorgon! ;)

LÖV!



Kommentarer
Postat av: Anna Mamma till Lucaz

Grattttttttttttiiis!

Postat av: Therese

Stort grattis!!! Grymt! Häftig känsla va?

2011-03-16 @ 17:53:38
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Kat

Sa ju att det skulle gå bra ;)

Grattis Anisch! Skönt att köra själv va? Musiken på högsta och sjunga med hur högt (eller host, host... illa, för min del) man vill :D

2011-03-16 @ 18:12:59
URL: http://weibchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback