Sjukskriven.

Idag var jag hos läkaren. Snabba ryck med tanke på att jag ringde igår, och jag har blivit sjukskriven, så jag hoppar inte på arbetartåget igen förren den 14 Mars. Jag har fått Magkatarr och blivit ordinerad medicin samt vila. Men promenera kan jag oxå göra står det på mitt sjukintyg. Så ja, jag ska alltså försöka lära mig att ta det lugnt samt läka min katarr. Ett finare ord för min diagnos är Gastrit, Stressreaktion 43,9 och jag har fått medicinen Omeprazol Mylan. Välkommen till mitt rastlösa liv då. Ni som känner mig vet ju att jag har liiite problem att sitta still och ta det lugnt, och detta gör ju inte saken bättre, men jag måste som sagt focusera på att läka och lära mig att ta ett par andetag extra när det kommer till stressrelaterade moment som jag utsätts för. Hurra hurra för mig.

Näväl, som jag sa till B under middagen idag; Detta hem kommer nog aldrig vara så städat som det kommer vara under min sjukskrivning. Säger ingenting mer om det. Idag tog jag spisen... Imorgon, vem vet. Skåp? För helt still kommer jag inte kunna sitta... =/

Såååå... Ni får se fram emot väldigt många, kanske inte alltid jätte intressanta inlägg. Men what the hell, dont blame me... =P

LÖV!


Kommentarer
Postat av: Felitchia

Du får leka med mig hur mycket du vill :D

<3

2011-03-01 @ 21:28:32
Postat av: Gert

Då kanske du kan få tid och fokus på att plugga in teorin för körkortet, så du kan lägga de tankarna på hyllan och få säkerhet till provet.

Lycka till älskling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback