Weird..!

Av någon skum anledning så bestämmer sig min iBook att fungera prima ballerina här ute i skogen. B tog ju med sig den ner för att hans bror skulle spana lite på den och se om han kunde få den att uppföra sig.. Jag vet inte vad han har gjort med den, B snackade någonting om hårddisken. Men nu har jag haft den igång sen klockan åtta i morse och den fungrerar utan problem. Visst, ibland tar det en stund för den att ladda en sida, men det är väl normalt? Jag är iallafall smått chockad över att den fungerar så bra som den gör. Kanske finns det hopp för min lilla vita endå?

Annars gör jag inte så mycket, har spanat på när B meckat med Mazdan, svetsat å donat. Klockan är snart 10 och undrar om det är någonting som är öppet inne i Lindesberg? Finns det HM där? =P

Ha en awesome lördag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback