Igår satt jag och nostalgi trippade till g...

Igår satt jag och nostalgi trippade till gamla Hardcore remixer och mindes tillbaka till typ 2007 eller när det var. Sommar. Jag lärde känna Benny och hela det gänget. Fan vad lätt det är att trilla tillbaka i minnet lixom. Jag blev nästan tårögd! Hur dom haver, annars är det rätt stabilt, känner mig lite låg, vet inte riktig vad det beror på om jag ska vara helt ärlig. Kanske är så pass enkelt att jag bara behöver lite semester? Tid att göra något annat, inte bara jobba.. Jag saknar mitt sprudlande glada jag!


Kommentarer
Postat av: Micaela

Gött :) Jag ska till körskolan imorgon och göra syntestet, så tänkte passa på att fråga hur det ser ut med körlektioner under min semester. SKA fan bli färdig nu.

Det är okej att känna sig låg, det går över när sommaren kommer igång på riktigt :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback