Lördag.

Vi har hunnit med mycket redan. Har bränt ut till Bergshamra för att hämta två smalare sängar till B´s kids, på väg tillbaka från Bergshamra åker vi förbi en olycksplats. Möter både ambulans, brandassistans bilar samt polisbilar. Full kareta, blåljus och grejer. Tydligen så var det en helikopter (??) som störtat i skogen, vi såg att det brann men tänkte inte alls på att det skulle vara en helikopter. Vi har även hämtat hem en tvättmaskin från Nadines mamma som jag ska köpa av dem. =) Så nu står den i badrummet och väntar på att jag ska ringa RB och be dem hjälpa mig koppla in dem. Tjejen som bodde här innan mig hade ju tvättmaskin, så det borde ju fungera. =) Skönt!

Annars då, planen är att ta oss till ICA och köpa lite onyttigheter och sen hem för att kolla på film. Fundera på att styra lite grogg virke. Så man kan dricka lite fina drinkar, har ju ett par flaskor i hyllan. =)

Förövrigt är jag galet kär i min Ziperall. Glider runt i den och myser. ^^ Dock är den rätt varm, det kommer bli awesome i höst sen! =)

Har inte så där supermycket mer att komma med om jag ska vara ärlig.

Ha en toppenlördag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback