Heldag i Uppsala!

Idag styrde jag kosan till Uppsala för att möta upp B och uträtta en hel del ärenden och lite annat. Började på Biltema där vi köpte en ny rattmuff. En svart luden, lite varmare, lite skönare så här på vintern, den som var innan i plast är mer en sommar outfit för ratten om man säger så. Sen blev det både Rusta och lite andra kringliggande butiker, köpte nödvändligheter och B köpte balkongset som han ska nita upp i taket i vår trapp på utsidan så det blir lite juligt och mysigt. =)

En sväng in på Gränby centrum i folkmassan, massvis med folk!! Det blev både födelsedagspresent till A och spel hem till Landstormsvägen. Playstation Move start kit och lite annat ^^

Jag köpte mig en extern hårddisk på mediamarkt och sen så köpte jag lite julklappar på både Mediamarkt och på Game. ;) Spännande va? Har nu julklappar till två av mina favorittjejer.. ;) Vi storhandlade på citygross och medans jag rände runt och kände mig vilsen där inne så spanade B på tvspel och annat. Det slutade med att han köpte ett ps3 spel till mig, Alien VS Predators. LÄSKIGT SPEL!!! Dock riktigt roligt oxå, det blir nog bra. ^^

Jag kunde inte hjälpa det så jag köpte mig även en klocka från Guld Fynd. Den var på rea och det kändes behövligt att ha en armbandsklocka när jag jobbar, känns taskigt mot brukarna att kolla mobilklockan med jämna mellanrum, så en armklocka att snegla på lite i smyg är mycket mycket bättre. =)

Jag är iallafall galet nöjd med dagens äventyr. Middag på Max och lite bira nu, vet inte om vi trillar in till Norrtälje någonting, just nu är vi rätt lunga här hemma. ^^ Men man vet ju aldrig, börjar inte jobba förren kl 14 imorgon så det är ju låååångt kvar tills dess!

Ha en underbar fredag alla läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback