Måndag igen.

Sitter och väntar på att få ett mail från hm.com med mina inloggningsuppgifter. Har hittat ett gäng byxor/leggings/treggings som jag tänkte klicka hem, svarta. Meen har "glömt" mina inloggningsuppgifter, lika bra det kanske, har endå inte råd egentligen men måste ha nya byxor känner jag. =/ Hur som haver, ska snart åka iväg och jobba oxå, bussen går 11.50 så det blir ett kvällspass idag. ^^ Skoj Skoj!

Igår gick vi en runda i Mariebergs Galleria och jag var på jakt efter en vinter jacka, vi hade stannat på en outlet på väg till Marieberg där jag hittade en jacka men hade beslutsångest, nu ångrar jag mig att jag inte köpte jackan, eftersom det inte fanns typ någon alls i gallerian, dock fyndade jag två baströjor (modell Gina Tricot de där lite längre.) En svart och en grå. Två för 300:- helt okej pris tycker jag! =) Det var inne på Bik Bok. Har alltid gillat den affären. ^^ Funderar på om jag ska kika in på deras hemsida och få lite mer inspiration. =)

Men någon vinterjacka blev det tyvärr inte... Får styra det vid annat tillfälle. B vill åka in till huvudstaden och jag tackar då inte nej till det inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback