Tisdag.

Här sitter jag och väntar på info om min hm-beställning som är ordentligt försenad! Den skulle kommit redan i fredags men icke. Och på hemsidan står det att skiten blivit skickat den 17/11.. Det var ju flera dagar sen, i Torsdags lixom... Oh well, den dyker väl upp när den känner för det.. I guess..

Annars då? Det är rätt lugnt, kallt och jävligt här hemma. Jag har diskat och plockat lite, tvättat en maskin och hängt det. Funderar på att styra lite lunch och kaffe. Iallafall kaffe! Väntar även på att min bovärd ska komma och kika på vår kyl som trasslar. Dörren är lite skev och vill inte hålla kylan ordentligt. Han skulle komma någon gång under förmiddagen och ja, det har ju varit förmiddag en sväng nu.. Börjar ju luta åt eftermiddag..

Imorgon ska jag äntligen jobba igen, wii! Har fått fyra pass inbokade. Så jag är glad!

Nu, kaffe och strumpor! Förbannat kallt golv här alltså! Brrr!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja, låten är helt fantastisk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback