Total tystnad så när på lite snarkningar, ...

Total tystnad så när på lite snarkningar, katter som spinner, hundar som furstar.. Tankarna får fritt spelrum och jag känner att jag har en hel massa saker jag vill ha sagt.. En hel massa saker! Men jag vet inte i vilken ände jag ska börja, vad jag ska säga,hur jag ska formulera mig, vad jag egentligen vill ha sagt. Jag vet ingenting. Ingenting. Just nu känns det ordentligt o-roligt. Trist och tungt. Har satt larm på mobilen inför morgondagen, planerar på att kliva upp före alla andra, plugga lurarna och tillsammans med Jonas Grandell ta en promenad i skogen, kanske hittar jag svamp eller kanske blåbär.. Hur som haver känner jag att jag måste komma ut och lyfta hjärnan.. Skingra tankarna och komma tillbaka. Gilla läget? "and then I go and spoil it all by saying something stupid like I <3 You.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback