Varför..

Varför kan man inte säga åt hjärtat och hjärnan att så här är det. På det här sättet ska det vara. Det är så här det kommer bli. Det är bara att acceptera det och gå vidare. Lyssna på mig. Jag säger sanningen till er... Varför kan man inte det för? Varför kommer tankarna igång helt utan förvarning eller anledning. Varför tänker man på saker som gör att man blir ledsen och deppig av. Varför hugger det i hjärtat när man tänker på dessa saker. Varför finns det inte en knapp man kan trycka på som nollställer, återställer och raderar ut sånt som ändå inte är bra för en?

Jag vet, man kan inte hjälpa/styra över vad man känner. Men jävlar i helvete vad jag skulle vilja kunna göra det. Seriöst! Om jag verkligen, verkligen ska känna efter ordentligt så känns det som att jag är less på allt. Även fast jag inte vill vara det. Vill inte att det ska vara såhär, vill inte känna så här..

Trackback