Barnet sover och jag spanar på schindler's...

mms_img204466920 (MMS)

Barnet sover och jag spanar på schindler's list och dricker kaffe. Vi gick på en promenad ner på byn i förmiddags, tänkte köpa jordgubbar och annat av gubbarna på torget men icke..! De har slutat att stå där för i år.. Surt..! Jag som var så sugen på jordgubbar! Inte hade de några på konsum heller.. Så vi styrde kosan hem igen, förbi mig, lämnade lite junk, klappa på Ceasar och sen hem hit för lunch. Lill-skrutt somnade på fem röda efter lunchen och snuttar sött just nu.. Jag har ringt viktiga samtal i och styrt parkeringsplats samt cellprovtagnings tid.. Hua! But it has to be done.. Vare sig man vill eller inte lixom..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback