Dag 01 – Om mig

Jag är en glad och sprallig tjej på 26 barr. Lever mitt liv i en liten håla vid namn Rimbo. Flyttade hit någon gång runt 2007 tillsammans med min dåvarande men har efter vår seperation haft ett par lägenheter till. Bor nu i en tvåa på Landstormsvägen tillsammans med en osocial katt och en karl som oftast brukar nämnas som B i denna blogg.
Jag tycker om att träffa mina vänner och kramas med dem, dricka kaffe och snacka skit är inte heller helt fel. Dans och musik ligger mig varmt om hjärtat, jag är en allätare inom det. Åker titt som tätt på trance kryssningar arrangerade av Mondaybar, brinner för volontärarbete och vill helst av allt äga en bungalow eller liknande strandbyggnad när ålderns höst står för dörren.
Är alltid sugen på äventyr och har inga problem med att dra iväg och hitta på busigheter, planering är halva jobbet sägs det och absolut är det så, men spontanitet är inte helt fel det heller. Missbrukar korsordstidningar och röda lm. Är svag för skräckfilmer och neonljus. =P

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha... okej då, I fold..;)

Har velat fram och tillbaka i ett par år, men så fick jag något jävla ryck i fredags och peta dit den... Lätt värt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback