Kanelbullens dag.

Betyder det att man ska baka och ha sig idag? Det har jag inte tid med! Ska nämligen tillbaka till Fritids idag och hälsa på ^^ Det ska bli spännande..! Vet inte alls hur många timmar jag ska vara där eller vad som "förväntas av mig" men jag ska hälsa på kidsen och se hur det fungerar en vanlig dag lixom. =) Me happy..!

Annars är det rätt okej med mig faktiskt, har dock blivit lite hes, min röst är inte som den borde vara och ja, jag kraxar lixom.. =P Har hoppat på "kuren" igen.. Med de där gröna slemmiga tabletterna. Nog för att jag har en del inplanerat både idag och imorgon, men sen så. Sen ska jag komma iväg på mina ordentliga morgonpromenader, igår var ju en försmak på vad som komma skall! ;)

Hur som haver, bokade cellprovtagnings tid igår oxå. Ska dit imorgon, det blir första gången jag träffar gyn efter att jag stoppat bling i min thing.. =P Reaktioner på det? =P

Nä, huuua! Dags att starta dagen!


Kommentarer
Postat av: Mia

"Bling i min thing" :p

Tummen upp på det!

haha, välkommen i klubben... gjorde min i fredags..:p



Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback