Tidig Morgon.

Intervjun igår gick faktiskt bra. Fick väldigt många glada tillrop och det var många "goa gubbar" som hälsade på mig efter intervjun, frågade om det gick bra och välkomnade mig in i gänget. Åh, jag vill vara en i det gänget! Fy bubblan vad härliga de verkar vara! =) Lyckades ju kliva in i byggnaden när det var lunchrusning, spanade efter farsan utan framgång men fick hjälp av en super gullig tant att veta vem det var jag skulle träffa (blev lite förvirrad med alla namn där ett tag) och han satt och åt, varpå jag fick en gigantisk kaffe och skönk ner i en super skön soffa i väntan på att han skulle bli klar, stressa inte för min skull sade jag till honom och gick in i en liten dvala typ. Så skön soffa! =)

Idag är det onsdag, jag är uppe med tuppen, vaknade och var pinknödig alldeles för tidigt för mitt egna bästa, det gick inte att ignorera, upp, do my buisness och så forsöka slurma om en stund. FAIL! Det gick ju inte, så nu sitter jag här, kaffebryggaren står och harklar sig i köket, jag ska styra lite mackor och sen mysa ihop i soffan framför någon film eller liknande. Ska idag iväg till Edsbo Hemtjänst på "besök"/möte. Blev uppringd igår. Vi får la se hur det går!

Ha en toppen dag alla!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Då håller vi tummarna för att du får bli en av de. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback