1 Septemer 2011

Idag är första dagen på jag vet knappt hur många år (kanske 6 år) som jag är arbetslös på heltid. Det slutgiltiga beslutet tog jag själv och sade tack och hej till min chef. Lika bra det känner jag nu, för ingen kunde le större än jag när jag lämnade lokalen igår. Det känns galet bra, aningens nervöst och lite pirrigt inför vad som komma skall. Vet inte riktigt hur det kommer gå med saker och ting. Men endå. Har "fått" anställning på ett Bemanningsföretag här i Rimbo och nej, det är inte ett åtta till fyra jobb utan när jag behövs blir jag kontaktad, det betyder alltså att jag måste fortsätta söka jobb vilket jag oxå gör, var på möte med min coach tidigare i veckan och pratade i säkert två timmar non stop! Ska ringa honom och boka nytt möte om ett par timmar. Ska även ringa in mig i tio100 familjen, är jätte sugen på kvälls/natt jobb, att arbeta med handikappade och nattpatrullen. Mycket som lockar.

Har "firat" denna dagen tillsammans med världens sötaste dvärgschnauzer Ebba, vi har pimplat kaffe och sanerat i badrummet. Resten av lägenheten är nog lättare att dammsuga när Ebba inte är här. =)

Så nu då, mer kaffe och en cigg är planen, förhoppningsvis trillar det inte lite lunchgäster om en stund oxå! =)

Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback