Kragtag.

Jag har bestämt mig för att imorgon göra ett ordentligt kragtag och ringa runt och söka ordentligt med jobb, träffade min coach tidigare idag och pratade och planerade, fick massa nyttig information och hjälp. =) Så nu jävlar! Han anser att om jag ger mig fan på det så kommer jag ha jobb inom en vecka, jag är liite mer skeptisk, men hoppas kan man ju alltid göra!

Annars då, håller på att tvätta, köpte hem ett tvättställ (äntligen) har ett ute sedan tidigare, men nu börjar vädret bli som så att det inte torkar ute, det lixom måste eftertorkas inomhus och jag har lessnat på att hänga tvätt på element och duschdraperi stången.. Men nu så, tvättställ hej hej! Det som vi har utomhus har jag hängt upp utemöblerna på, svårt att förklara, det blev inte så bra som jag hade hoppats, meen.. Ja, lite bättre än hur det var innan..

Nu, kaffe, sen, tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback