Mådag.

Det har verkligen varit en värdelös måndag idag. Jag tror jag inte gjort någonting vettigt överhuvud taget. Eller ja, jag har tvättat en maskin, hängt den, sett den torka i stormblåsten som varit, plockat ner och vikt ihop det... Gått en lång promenad och avslutat den på ica för att inhandla lite mjölk och annat krafs som jag tyckte var nödvändigt att ha här hemma, ägg och bröd ni vet. Men utöver det, ingenting vettigt alls. Har knappt pratat med någon idag heller, inte med riktiga ord, ringde till Fa-kassan och fick veta att mitt arbetsgivarintyg var felskrivet, behöver ett nytt som de kan grunda min ersättning på... Fuck. Ringer till kontoret men de har tydligen inte öppnat växeln idag. Alternativt glömt öppna den efter lunchen. Eller nått. Fram kommer jag inte iallafall och det är liiite frusterande.. Får nått slags stressfel lixom...

Juste, inte fick jag jobbet på statoil heller, eller ja, inte det ena, håll tummarna för att jag får det andra!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Jobbigt med sådana där skitdagar, håller tummarna att du får det andra jobbet :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback