Min katt är knäpp! Jag har plockat ihop ut...

temp_share (MMS)

Min katt är knäpp! Jag har plockat ihop utemöblerna för vintern, ställt dit grillen och ska styra en pressänning (??!) och klä in det i. Dynan låg på en stol tidigare och just nu ligger den där i väntan på att få bli tvättat och fräsh, när den låg på en stol låg Ceasar på den, nu när den ligger på grillen ligger han på den. Det är som ett hyllplan på den sidan, precis som det som syns på bilden till vänster.. Och ja, han trivs.. Knäpp katt!! Har annars en lugn fredag, halsen känns bättre. Hade fikagäster i form av Erika hennes dotter och en hundvalp storlek gigantisk! Såg inte alls ut som en valp men var väldigt mysig ändå. =) nu gör jag inte många knop.. Har fixat med mitt cv och skickat iväg det till min coach för åsikter. Funderar på att bädda rent i sängen bara för att ha nått att göra.. Illa va? =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback