Tisdag.

Igår roade jag mig med att baka bröd. Det gick faktiskt rätt bra, om man bortser från den hårda brända skorpan som blev. Säger som Inga-Lill; Det går ju faktiskt att skära bort! ;) Och ja visst gör det det. Minns inte om jag råkade sätta ugnen på alldeles för många grader i vanlig ordning. Jag har en tendens att göra det förstår ni. =P Hur som haver, idag är det tisdag, har inga direkta planer inplanerade. Hoppas på en kaffe dejt med finaste grannen! =)

Imorgon ska jag in till Norrtälje för en dejt med min jobbcoach, vi ska styra iordning mitt cv efter det förra mötet vi hade då vi gick igenom olika layouts och liknande för ett cv. Shajse vad jag skämdes över hur mitt såg ut, direkt saxat från ams hemsida lixom. Inte okej Anna. =P Förhoppningsvis har jag bil, Gambierna ska uppträda på skolan runt 11 tror jag det var, och mitt möte är kl 10. Så ja, lättare att ha bil så går det fortare att ta sig från punkt A till punkt B.


Känner mig annars rätt pigg faktiskt, vaknade för ett par timmar sen och regnet öser ner utanför dörren. Det är enligt aftonbladet någon slags storm påväg in över oss. Klass Ett varning. Hurra Hurra.
LÄNK! Får la se hur det ter sig under dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback