Borsta tänderna och gå till sängs.

Har haft en så awesome dag! Började redan klockan åtta med att jag fick besök av Jacken för frukost dejt och lek. Mys! Jacken blev stört förtjust i kokos&ananas youghurt och åt nästan så det stod honom ur öronen. ♥ Efter någon timme trillade mamman a.k.a Världens bästa vän in genom ytterdörren och kaffe stod på planeringen. Häng i vardagsrummet och bara vara. Några timmar efter det trillar både Mia och Malin in genom dörren, tjejhäng på högsta nivå, Jacken toksomnade i mitt sovrum så då passade vi på att leka frisörsalong här på Landstormsvägen. Malin klippte bort nästan 10 cm på mig! Galet, men det syntes knappt, istället så är nu mitt barr jämt och fint, och förhoppningsvis lätthanterligt. Hon styrde en fläta på mig, och jag som är så kass kan ju inte fläta på mig själv. Eller ja, kan och kan, jag har väl inte testat direkt, men kan göra flätor (en på varje sida) eller en tjock stor fläta på ena sidan, men att göra en helt "bakpå" tycker jag är svårt. Har fått hjälp av B någon gång och det blev faktiskt rätt bra. Han kan om han vill =) Styrde kosan hem till Pinglan eftersom Mia skulle styra naglar, ännu mera skitsnack och kaffe. Fick möjligheten att åka och hämta Vildabus från dagis vilket jag inte tackade nej till och gissa om hon blev superglad att se mig! Hjärtegrynet! ♥

Ska nu strax nanna kudde, först borsta tanden och innan det ta en rök tänkte jag. Imorgon kör jag igång med både det ena och det andra. Spännande va. Förhoppningvis får jag möjlighet att besöka en viss person för att uträtta en viss grej, på en viss sak som personen i fråga har i sitt badrum eftersom vi inte har någon här hemma. Måste styra!


På planeringen står Edsbro. Jobb där Torsdag, Fredag. Sen jobbar jag i Norrtälje, Solbacka Gård lördag. Vi ska åka till Väddö Missions Hus med ett gäng och det ska tydligen vara någon som ska spela musik där i missionshuset. Spännande! :D

Önskar alla en god kväll och sov sött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback