Hemma Fix.

Fixar och donar här hemma. Myser runt för mig själv lixom, katten har däckat inne i badrummet, jag har druckit alldeles för många koppar kaffe och lyssnar på musik. Mysigt! Tände en rökelse och tyckte att det var lite gosigt när aromen spred sig i lägenheten. Dock blev det efter en stund väldigt intensivt och det började sticka i ögonen vilket resulterade i att jag var tvungen att ordna korsdrag. KALLT! Men det börjar lägga sig nu så snart kan jag nog stänga ytterdörren iallafall.. Epic fail eller vadå?

Har lite små trist nu men tänkte styra iordning en sjysst fredagsmakeup och sen packa iordning mig.

Någon som kan tipsa om sjysst musik? =)


Kommentarer
Postat av: Carina

Kommer börja jobba på Wayne´s Coffee inne vid SErgels Torg igen, känns awesome. ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback