Lyx!

Imorse ringde klockan 05.00 och det var bara att stiga upp. Trodde jag. Men när jag kommer upp möts jag av B som ska åka och jobba varpå han säger att jag kan gå och lägga mig igen och sova för jag kan få ta hans bil till jobbet idag. Sweet! Så istället för att behöva kliva upp och gå till bussen kl 06 så kryper jag ned i den ännu varma, gosiga sängen och slumrar om en stund till. Behöver inte åka förren kl 07 nu ju. Värsta nice med sovmorgon ^^ ♥

Fick igår mail från LaVita om schema och luckor och ett par datum som hon ville boka in mig på redan nu, så jag knåpade ihop ett svar och tackade ja till de tider hon vill boka in mig på samt skrev upp en hel näve andra tider som jag kan tänka mig arbeta på under Maj månad. Blir det som jag vill, FULLSPÄCKAT SCHEMA! =) Och då alltså både här hemma i Rimbo "hos grannen" och så i Norrtälje på Solbacka Gård. Me like alot!

Det ser ut som om det kommer bli ett strålande väder idag. Galet skönt! Läste på aftonbladet igår om en flicka som led av
Crigler-Najjars syndrom, en leversjukdom, hon behöver en daglig dos av solljus för att överleva. 

Skickar med länken, läskigt egentligen, vad det finns för "knasiga" sjukdomar.. =/

Crigler-Najjars Syndrom

Hej!

Jag kan jobba tisdag 1 maj,lördag 5 maj
och söndag 6 maj.
Skriver in det i min kalender på en gång. =)

Kan även ta dubbelpasset kanske
Onsdag den 2 maj och torsdag
3 maj för introduktion med Gerda?
Du kan väl bekräfta dessa med mig?

Sen jobbar jag gärna;

9-10 Maj 19.00 - 00.00

15-16 maj 07.00 - 12.00

18 Maj 07.00 - 12.00

19-20 Maj 18.00 - 00.00

21-24 Maj 18.00 - 00.00

28 Maj 18.00 - 00.00

30-31 Maj 08.00 - 12.00

Fick även jag pussla lite men tror att jag
förstått "upplägget" på schemat =)

Ha det toppen så hörs vi!

vänliga hälsningar från Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback