Måndag.

Igår spenderade vi en supermysig dag inne i huvudstaden. Åkte in efter lunch och bokade biobiljetter och strosade sedan omkring en sväng. Jag fick för mig att Harry B James hade uteservering men de hade "bara" öppnat upp sitt rökrum men där satte vi oss iallafall och drog en bira innan filmen. Pratade massa och bara trivdes. Mys! ♥

Sen såg vi filmen, satt typ uppe på en balkong. Man satt lixom två och två. Det var inga höjdarplatser direkt men endå helt okej enligt mig. =) Själva filmen var helt okej. Inte så där super rolig som resten av salongen verkade tro som om vart annat tokskrattade och applåderade. Why?

Det som var roligast var ju när Hulken greppade den "onda killen" runt vristerna och slängde honom i golvet ett par gånger. Det var skoj. ^^ Sen förstår jag inte heller varför folket i biosalongen applåderade när filmen var slut. Vem applåderade dem åt där? Killen som tryckte på "play" eller?

Och han som satt bakom mig och typ snorade i sig hela hjärnan under filmen, usch, blev alldeles illamående av hans "snortande" blä! (Synd att jag inte hade nå servettermed mig, hade lugnt vänt mig om och gett honom en näve om det hade varit så..)

Hur som haver, ska snart trava iväg till bussen och åka till Edsbro. Sista dagen på April Månad. Imorgon börjar jag introduktion hos kunden i Vallby Hage. Spännande!


Ha en awesome dag alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback