Måndag.

Här sitter jag, nyduschad och len som en babyrumpa. =P Och detta tack vare den babyolja som jag köpte igår, har på äldre dagar (??!) blivit väldigt torr i huden, och är dålig på att regelbundet smörja in mig med bodylotion och liknande, jag får ett ryck ibland och gör en helkropps smörjning med betoning på ibland. Så igår när jag strövade på ica så gick jag förbi barnhyllorna och kom att tänka på att babyolja nog är bra. har jag hört. Så sagt och gjort, införskaffae en med aloevera i, luktar mums. Och efter min dusch så smörjde jag in hela mig. Slurp sa det! Typ. Ordentligt blev det iallafall och jag känner redan att jag är mjukare och lenare. Sweet! Tror det kommer bli lättare att göra detta för då står ju oljan redan i badrummet plus att jag kan hälla i lite i badet om man så vill. Och då "slippa" smörja in sig efter. Lätt värt det!

Ska snart röra mig mot bussen. Eller ja, den går 12,08 så det är ju ingen stress.

Kaffe å cigg först kanske.

Ha en bra dag alla! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback