Som den morgonpigga plutt jag är.

Så har jag ju redan hunnit kliva upp, bädda sängen, diskat undan och konstaterat att det är en strålande dag ute. Planen är att åka in till Norrtälje nu om en stund,möta upp Katrin och dra en promenad med hund och barn för att sedan strosa lite på stan. Tänker nog tvinga med mig Katrin till Karin oxå som en liten surprise, men shh, säg ingenting ;) Hur som haver. Jag har packat om till skinnjacka, tvättade mina vita tygskor igår i hopp om att de skulle bli någolunda rena, lyckades ju med konststycket att ha dem på mig när jag jobbade i Lördags, dock visste jag ju inte att jag skulle åka med en av våra grabbar till stallet för ridlektion. Det var skoj, det var det, men stallbacken var ju en enda stor lerpöl.. Lyckades nästan hålla pjucken rena, tills sista stund då någon, vet inte vem typ sprätter upp lera/hästskit/gegga på mig och skorna blir sabbade. Mitt på lixom... =/ Bummer. Tur att de "bara" kostade 100 spänn på hm.. =)

Nähä, lite mascara och ett par solglasögon på det här så är jag redo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback